• Address Iran, Tehran
  • Email Info@ahangetasvir.com
  • Phone 02188231420-22

نمایشگاه مبلمان منزل – Hofex 2021

سی‌امین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل(Hofex2021)، دهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان و تجهیزات اداری(Office Expo2021) و از 12 تا 15 مرداد ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا برگزار می شود.

آژانس تبلیغاتی آهنگ تصویر با بیش از دو دهه سابقه همکاری با برندهای مطرح صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور ؛ این افتخار را دارد که به نمایندگی از شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا به عنوان مجری امور تبلیغاتی نمایشگاه مبلمان منزل امسال که از تاریخ 12 مرداد تا 15 مرداد برگزار خواهد شد ، در کنار شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها باشد.

نمایشگاه مبلمان منزل ؛ امسال متفاوت تر از همیشه …

نمایشگاه مبلمان منزل

در نمایشگاه امسال با توجه به شرایط و محدودیت های مربوط به شیوع ویروس کرونا و تاثیر غیر قابل انکار آن در نرخ بازدید و رونق کسب وکارها ، آژانس تبلیغاتی آهنگ تصویر پس از بررسی های فراوان و امکان سنجی طرح های مختلف به منظور افزایش نرخ مشارکت مخاطبان راه کارهای خلاقانه ای را برای تمامی امور تبلیغاتی مشارکت کنندگان و پوشش بی سابقه نمایشگاه در نظر گرفته است که در ادامه به مرور آن ها خواهیم پرداخت :

تلویزیون رسمی نمایشگاه ؛ نمایشگاهی به وسعت جهان

در نمایشگاه مبلمان منزل امسال ما با استفاده از حرفه ای ترین تجهیزات روز دنیا ، تمامی جزئیات نمایشگاه شامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، پوشش سالن های نمایشگاه ، تور مجازی به غرفه ی برند شما و ویژه برنامه های متنوعی که برای پوشش هر چه جذاب تر نمایشگاه امسال در نظر گرفته ایم را به صورت زنده در رسانه های اختصاصی نمایشگاه و حتی رسانه انتخابی غرفه داران عزیز پخش می نماییم .

تاریخ نمایشگاه مبلمان

محتوای تبلیغاتی مشارکت کنندگان ؛ هدفمند ترین حالت ممکن

در نمایشگاه مبلمان منزل امسال به منظور عملکرد هر چه بهتر محتوا های تبلیغاتی و رعایت پروتکل های بهداشتی با تلاش فراوان توانسته ایم بستری را آماده کنیم که شرکت کنندگان بتوانند علاوه بر تمام محتواهای تبلیغاتی ( کاتالوگ ها ، اطلاعات نمایندگی ها، تخفیفات و .. ) ، تمام اطالاعاتی که می خواهند به مراجعه کنندگان انتقال دهند را به صورت یکپارچه به آن ها نمایش دهند ( سیستم یکپارچه سازی تبلیغات آهنگ تصویر )

اطلاعات تکمیلی این بخش در مقاله ای دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

همه در کنار هم برای نمایشگاهی بهتر از هر سال …

محل نمایشگاه مبلمان منزل

آژانس تبلیغاتی آهنگ تصویر در این روزهای باقی مانده به نمایشگاه مبلمان منزل ، به صورت پیوسته برای شرکت کنندگان طرح های گرافیکی و فیلم های متنوعی را تهیه و برای آن ها ارسال می نماید . این طرح ها که شامل معرفی برند آنها ، جایگاه غرفه برندها در نمایشگاه و سایر اطلاعات می باشد در پیج رسمی برگزارکننده نمایشگاه منتشر خواهد شد …

تبلیغات نمایشگاه مبلمان در پرمخاطب ترین رسانه ها

فیبکو

 هم چنین به منظور پوشش هر چه بیشتر نمایشگاه مبلمان منزل امسال آژانس تبلیغاتی آهنگ تصویر متناسب ترین و پر مخاطب ترین رسانه ها را برای اطلاع رسانی از برگزاری و جزئیات نمایشگاه در نظر گرفته است .

امید است در کنار هم نمایشگاه امسال را متفاوت تر از همیشه برگزار کنیم و میزبانی شایسته برای مراجعه کنندگان و مخاطبان این نمایشگاه باشیم .

آژانس تبلیغاتی آهنگ تصویر | رسانه صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور